COMVAR

Comvar-CV_KDR - ewidencja wyposażenia pracowników

Główne funkcje

 

Ewidencja wypożyczeń zakłada, że wszystkie wydawane pracownikom materiały i elementy wyposażenia (niezależnie do tego czy mają być później zwrócone, czy też złomowane na koniec okresu wypożyczenia) są najpierw wprowadzane do magazynu gospodarczego i stamtąd wydawane pracownikom bądź to pojedyńczo, bądź jako zestawy zdefiniowane na potrzeby pracowników określonego typu.
Sposób definiowania takich zestawów w module MGZ – opisany jest tutaj

Poniższy rysunek pokazuje przykład sporządzenia takiego wydania dla wskazanego pracownika.

 

Rys.1

 

Ewidencja wydań
Opisując bieżące wydanie możemy w zwykły (dla MGZ) sposób wybierać towary i materiały z magazynu gospodarczego (czyli dowolnego, który za taki uznamy) ale towary typu “zestaw-kompletacja” wyświetlane są w formie dokładnie opisanej listy elementów składowych co pozwala szybko zaznaczyć pozycje aktualnie wydawane i przy okazji (jeśli jest taka potrzeba) określić dla każdej z nich numer serii bądź partii, z której pochodzi.

 

Rys.2

 

Gotowe wydanie można wydrukować (podpisać) – rys.3

 

Rys.3

 

Wydane materiały można z powrotem przyjąć na stan magazynu wskazując odpowiednią pozycję z konkretnego wydania lub z pełnej listy niezwróconych materiałów danego pracownika – rys.4.

 

Rys.4

 

W każdej chwili można wydrukować listę aktywnych(niezwróconych) wydań danego pracownika – rys.5

 

Rys.5